Search This Blog

Wednesday, 17 October 2012

Bila aku rasa nak pakai baju baru






Assalamualaikum.. bile aku rasa nak pakai baju baru. Bile aku rasa mcm tu jer..aku pasti akan jait baju baru.. hahaha.. baju kurung jer pun cepat ckit. Tapi ok la daripada x der kemahiran langsung.. opsss.. nak kate minat sangat2 utk menjait tu x der la.. tapi boleh la. Nak kate hebat sgt menjait, tu pun x sangat..ilmu ni pun aku dapat dari bonda tercinta. X pegi sekolah mane2 pun. Kekadang ambik ckit2 ilmu daripada orang lain. Boleh la nak lepaskan diri sendiri dan anak- anak. Oppsss. Raye haji dah nak dekat ni. Baju utk raye haji belum pun jait. X boleh la nak merapu banyak2 jadi aku tinggalkan dgn gambar2 ni.....wassalam






No comments:

Post a Comment